You Wanna Know More About Me??

My photo
Keramut, Tutong, Brunei
People who knows me calls me q-_-p ..tee hee..

For CheBeBeh Chami :P

Monday, December 15, 2008

Trip 2 Labuan.... Part Deux

Continuation ... Labuanians doing their everyday routine..getting on with their lives..some more pictures that Sarifful and I took on the trip... ( pebinian masa ani shopping di Gucci..pasal nya SALE SAKAN!! ) Kami, hehe we went to Tamu Labuan bali Lauk Masin sambil photo-photo yah..:P 

Ini lah dia model-model Pulau Labuan....

Kuih Malaya Man... My wife love his Apam Balik, kalau kami dua ke Labuan mesti singgah arahnya membali..:P Yummy!!!
                         
Pakcik Relax and Santai....sambil meliat Labuan Chicks. Hehehe :P
 
Baby tidur....zzzZZZzzzzzZZZzzzz 

Banyak ku membali lauk masin arah babu nie, iatah ia senyum tu. Bini belurih macam-macam di Singapore I get to bring home LAUK MASIN daah Hehehe.. :p     

Babu Posing.....

No comments:

Jabing Aura Productions 2009